חדש מהדרין- אריזות חדשות עם קוד QR שמוביל לסרטון הוראות שימוש

hedrin-muzarim
23 יוני, 2015

סדרת המוצרים לטיפול בכינים וביצי כינים - לראשונה על האריזות החדשות קוד  QR שמוביל לסרטון הוראות שימוש ומעוצב באנימציה תלת מימדית מעכשיו אפשר לצפות בסרטון הדרכה שמסביר בדיוק איך לעשות את זה נכון!

סדרת הדרין לטיפול בכינים וביצי כינים מתרחבת ומציגה מהיום קו אריזות אחיד, מזמין  וידידותי למשתמש.  לראשונה על גבי האריזות החדשות ניתן למצוא גם קוד QR, המוביל לסרטון הוראות שימוש, המעוצב באנימציה תלת מימדית.
זוהי הפעם הראשונה שמופיע קוד QR על גבי אריזות המיועדות לטיפול בכינים. כמו כן, ניתן לצפות בסרטוני ההדרכה גם באתר הדרין החדש: www.hedrin.co.il

כמו כן, הסדרה מאופיינת בעיצוב חדשני ואחיד, כאשר כל אחד ממוצרי הסדרה מתאים לקהל יעד מסויים. לכל מוצר יש צבע רקע ותמונת ילד/ה שונה.הסדרה כוללת 3 מוצרים יעילים ובטוחים להשמדת כינים וביצי כינים. כל מוצרי הסדרה  מוכחים קלינית, אינם מכילים חומרי הדברה כימיים ומתאימים לשימוש החל מגיל 6 חודשים.

הדרין  Once ג'ל (רקע ירוק)
משמיד כינים וביצי כינים בטיפול אחד של 15 דקות בלבד*.  מתאים לכל סוגי השיער
לצפייה בסרטון הדרכה לשימוש נכון בהדרין ONCEג'ל - לחצו כאן

הדרין Once  בתרסיס (רקע ורוד)
משמיד כינים וביצי כינים בטיפול אחד של 15 דקות בלבד*. מתאים לשיער ארוך ו/או מתולתל
לצפיה בסרטון הדרכה לשימוש נכון בהדרין ONCE תרסיס - לחצו כאן

מוס הדרין & גו (רקע כתום)
משמיד כינים וביצי כינים ללא חפיפה מיידית. מתאים במיוחד למצבים בהם אין זמן לחפיפה. מורחים, וממשיכים בשגרה (שולחים את הילד לגן/ בית הספר או לשנת לילה). יש להישאר עם המוס לפחות 8 שעות, חופפים רק בזמן שמתאים לכם וחוזרים על הטיפול כעבור שבוע. המוס מתייבש מהר, אינו מורגש או נראה לעין ואינו מלכלך את הבגדים או המצעים.
לצפיה בסרטון הדרכה לשימוש נכון במוס הדרין & גו - לחצו כאן

 

*במקרים מסוימים יש לחזור על הטיפול לאחר 7-10 ימים