עידו לשם מונה למנכ"ל רפא

עידו לשם - מנכ"ל
24 ינואר, 2024

אנו מודיעים על מינויו של עידו לשם לתפקיד מנכ"ל החברה

אמיר לוין, המנכ"ל היוצא יכהן כסגן יו"ר החברה

עידו לשם מונה למנכ"ל חברת רפא. לשם יחליף בתפקידו את המנכ"ל היוצא אמיר לוין אשר  הוביל בעשרים ושש שנותיו ברפא מגוון רחב של תחומים ופעילויות, תוך מילוי תפקדים שונים בחברה. לוין ישמש כסגן יו"ר רפא.

לעידו מעל 16 שנות ניסיון כמנהל בכיר בתחום הפרמצבטיקה, בחברת BMS, אחת מחברות התרופות המובילות בעולם עם מכירות שנתיות של מעל 45 מיליארד דולר. החברה מפתחת ומשווקת תרופות אינובטיביות בתחומי האונקולוגיה, הקרדיולוגיה והאימונולוגיה. לשם עבד  תחילה במטה האירופי של החברה בפריז ולאחר מכן בישראל, כאשר היה אמון על פתיחת הסניף הנוכחי של החברה בארץ כמנכ"ל הראשון שלה.

לאחר מכן, עבד בשורת תפקידים בשוק האמריקאי והגלובלי במטה העולמי של החברה בניו ג'רזי ובהמשך ניהל את אזור מערב וצפון אירופה. בשנה האחרונה הוביל את תחום הרפואה הדיגיטלית בחברה בישראל.

עידו לשם, נשוי ואב לשלושה, שירת כטייס מסוקים בחיל האוויר בעברו ולמד ביוטכנולוגיה ומנהל עסקים.

מינויו של לשם הינו חלק מאסטרטגית ההתרחבות והצמיחה של חברת רפא השואפת להמשיך ולחזק את פעילותה בשוק המקומי ובמקביל להעצים את הנוכחות הגלובלית שלה. זאת, בין היתר, באמצעות בחינת מנועי צמיחה חדשים, שיתופי פעולה, מיזוגים, רכישות ועוד.

אמיר לוין, המנכ"ל היוצא וסגן יו"ר החברה:  "רפא הינה חברת תרופות יציבה ומבוססת עם מסורת ארוכת שנים בשוק הישראלי. בשנים האחרונות, וביתר שאת מאז כניסת פימי לחברה בשנת 2021, הרחיבה רפא את פעילותה הגלובאלית, הן בתחום פתרונות החירום והן בהרחבת הפעילות עם חברת אקסיד אורפן שנרכשה בשנת 2022. אני שמח על הצטרפותו של עידו בעת הזאת לחברה בתפקיד המנכ"ל. עידו מביא עימו ניסיון בינלאומי רב בתעשיית התרופות. מועצת המנהלים של רפא מאמינה ובוטחת ביכולתו של עידו להמשיך ולהצעיד את רפא לקראת האתגרים שעומדים בפניה ואני מאחל לעידו הצלחה רבה בתפקידו".

עידו לשם, המנכ"ל הנכנס: " אני נרגש וגאה להצטרף לחברת רפא, בעיקר בעת הזו בה מוצריה משמשים כחלק מהמאמץ המלחמתי. במהלך חודשי הלחימה, רפא המשיכה לעבוד באופן רציף תוך המשך אספקת התרופות שלה לחיילי ולאזרחי המדינה וכך נמשיך לעשות ככל שיידרש.  אנו נכונים לעמוד בכל האתגרים שנדרש אליהם ובמקביל פנינו קדימה. אני מאמין בעובדים וביכולות של רפא ובטוח שיחד נוביל אותה לצמיחה, שגשוג והתרחבות הן בגזרה המקומית והן הגלובלית".