מוס הדרין & גו - טיפול בכינים

hedrin-and-go-packshot-BN-X14
03 אפריל, 2015

לראשונה בישראל: מוס לטיפול בכינים כשאין זמן לטיפול וחפיפה! במיוחד להורים ממהרים ולילדים סרבני חפיפות! 

חוקי מרפי תמיד עובדים. זה בדוק. תמיד ברגעים הכי לא מתאימים, אתם מגלים את הכינים על הראש של הילד. לפעמים זה קורה שנייה לפני היציאה לגן או לבית הספר, לפעמים כמה דקות אחרי המקלחת, כשהילד כבר מת לישון, ולפעמים הילדים דווקא משתפים פעולה, אבל אתם..... ממש חייבים לצאת.

בדיוק לרגעים האלה, נועד מוס הדרין אנד גו – מסייע בהשמדת כינים ייחודי וחדשני, ללא חפיפה מיידית.  גיליתם כינים? מירחו מיד מוס הדרין על ראש יבש והמשיכו בשגרת החיים הרגילה, בדיוק כמו שתכננתם. ... והחפיפה?  בלי לחץ, תוכלו לבצע אותה בהמשך היום או השבוע, בזמן המתאים לכם ולילד. (יש להשאיר את המוס על הראש לפחות 8 שעות או בכלל לא לחפוף באותו היום, מה שמתאים לכם..)

החדשנות במוס הדרין  & גו היא בצורת ההגשה שלו- מוס לשיער, שאינו שמנוני, מתייבש מהר ונשטף בקלות בחפיפה. המוס אינו מורגש על השיער, כך שהילד/ המטופל יכול להישאר איתו יום שלם, מבלי להרגיש שיש חומר על השיער או לילה שלם (בזמן השינה) מבלי ללכלך את המצעים.

המוס אינו דביק, נמרח בקלות על השיער ומתייבש במהירות. הוא ידידותי לעור הקרקפת ומתאים לשימוש כבר מגיל חצי שנה. יש לחזור על הטיפול לאחר 7 ימים.

מוס הדרין אנד גו מצטרף לסדרת מוצרי הדרין היעילה והוותיקה,  אשר נותנת מענה למגוון צרכים בטיפול בכינים:  

הדרין ONCE ג'ל –משמיד כינים וביצי כינים בטיפול יחיד* של 15 דקות. מתאים במיוחד לשיער קצר - בינוני

הדרין Once תרסיס – משמיד כינים וביצי כינים בטיפול יחיד* של 15 דקות. מתאים במיוחד לשיער ארוך ו/או מתולתל.

למידע נוסף, אתר הדרין:www.hedrin.co.il

 

*ייתכנו מקרים בהם יהיה צורך לחזור על הטיפול אחרי 7 ימים.